فروشگاه تخصصی دانشجویی پارس

فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی و قطعه کدهای برنامه نویسی و ویدیو های آموزشی

اطلاعیه فروشگاه

توجه : به لطف خداوند متعادل و تلاش مضاعف و پشتیبانی خوب فایل سل سایت پارس هم اکنون به رتبه 1 در فایل سل دست پیدا کرده است توجه : دانشجویان و افرادی که قصد خرید دارند و ایمیل ندارند برای خرید میتوانند ایمیل مدیر فروشگاه را به آدرس moradi.infomail@gmail.com وارد کنند و با این ایمیل و شماره تلفن خودتون اقدام به خرید کنید و در صورت مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی فروشگاه در تلگرام با شماره 09398634021 ارتباط برقرار کنید

پاورپوینت درباره تغييرات مهندسي جهت بهبود محصولات جاري

پاورپوینت درباره تغييرات مهندسي جهت بهبود محصولات جاري

فرمت فایل :powerpoint (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 21 صفحه

 

*به استناد اهداف تصریحی درخط مشی کیفی ایران خودرو مبنی بر :

ü باور به ارائه بهترین ها برای مشتریان و همکاران ، از طریق بهبود مستمر محصول .
ü همکاری مستمر در تولید و عرضه محصولات و خدمات بدون عیب در کلیه مراحل طراحی ، تامین ، تولید ، فروش و خدمات

پس از فروش در جهت جلب و ارتقائ رضایت مشتریان .

و سهم فعالیتهای معاونت مهندسی محصول در نیل به اهداف فوق ، رویکردی تحت عنوان ” تغييرات مهندسي جهت بهبود محصولات

جاري“ تدوین و جاری گردید.

ازآنجاکه مهندسی محصول در تعامل با شرکت PSA فرانسه و انجام پروسه بهسازی پژو 206 از قاعده ای مشابه تحت عنوان کلی

PEPP ( PANORAMA EVALUATION PART & PRODUCT ) پیروی و از نتایج سودمند آن بهره میبرد لذا با الگو

برداری مناسب از این رویه اقدام به جاری سازی این رویه برای سایر محصولات نمود.

* مطابق با آنچه که در رویه PEPP نیز تعریف شده است این رویکرد همه واحدهای متاثر از بحث تغییرات مهندسی محصولات جاری

در کلیه مراحل طراحی ، الزامات قانونی و استانداردی ، تامین ، تولید ، کنترل کیفیت ، ابزار و تجهیزات ، لجستیک ، فروش و خدمات پس

از فروش را شامل میگردد.

* این رویکرد در ادامه استراتژی کلان کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو به شماره 003-02-62-221 با زیرهدف ارتقاء کیفیت محصول

تعریف میگردد وهمچنین در تعامل نزدیکی با رویکرد PDP جاری در معاونت طراحی و توسعه محصول جدید میباشد.

 

اجراي اين رويكرد با در نظر گرفتن ويژگيهاي مربوطه ، منتج به موارد ذیل گردیده است :

*در حال حاضر هرگونه اقدام اصلاحی و تغيير محصولات جاری در شرکت ايرانخودرو با بهره گيری از اين رويکرد مورد بررسی و اجرا میگردد

و هرگونه تغيير بدون مستند سازی و اختصاص شماره MR قابل اجرا و قرار گرفتن در تعريف محصول ( BOM ، نقشه های ساخت

و مونتاژ) نمیباشد .

**از آنجا که کليه جوانب تکنيکال يک تغيير از مرحله ايده تا مرحله اجرا ، مستند و قابل دسترس برای واحدهای مجری میگردد لذا به

حد زيادی ريسک اشتباه در اجرای تغييرات کاهش می ياد.

***با توجه به طبقه بندی فعاليت ها و مستندات ، هرگونه اقدام در زمينه بازنگری،مراجعات احتمالی بعدی و کسب تجربيات ، آگاهی و

ثبت و نگهداری سوابق مربوط به اجرای یک تغير به آسانی امکان پذیر میباشد.

****روندی اجرای اين رويکرد به گونه ای است که همه واحدهای درگير در بحث تغيير محصول در شرکت ايرانخودرو با حوزه وظايف

مختلف از قبيل : طراحی ، توليد ، هزينه ، کيفيت ، تامين ، لجستيک ، برنامه ریزی توليد و تامين ، فروش و خدمات پس از فروش را

شامل میگردد.

***** در اجرای يان رويکرد همواره هدف های نظير ، رضايت مشتری و ذينفعان ، اجرای بهينه تغيير، کاهش هزينه توليد و تامين ،

رقابت پذيری محصول در بازارهای داخلی و خارجی، حل مشکلات تامين و توليد و الزامات قانونی و زيست محيطی مد نظر قرار گرفته

است .



پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
11_1000069_4550.zip3 MB