فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی و قطعه کدهای برنامه نویسی و ویدیو های آموزشی

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

اطلاعیه فروشگاه

توجه : به لطف خداوند متعادل و تلاش مضاعف و پشتیبانی خوب فایل سل سایت پارس هم اکنون به رتبه 10 در فایل سل دست پیدا کرده است توجه : دانشجویان و افرادی که قصد خرید دارند و ایمیل ندارند برای خرید میتوانند ایمیل مدیر فروشگاه را به آدرس moradi.infomail@gmail.com وارد کنند و با این ایمیل و شماره تلفن خودتون اقدام به خرید کنید و در صورت مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی فروشگاه در تلگرام با شماره 09398634021 ارتباط برقرار کنید

تحقیق در مورد ارزیابی میزان رضایتمندی دانشجویان مدیریت امور بانکی

 لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 7

 

روش تحقیق در مدیریتعنوان دقیق پژوهش:

ارزیابی میزان رضایتمندی دانشجویان مدیریت امور بانکی (ورودی 84)از اقدامات دانشگاه آزاد واحد ايذه .

• واژگان کلیدی پژوهش:

- ارزیابی

- رضایتمندی

- اقدامات

• بیان مساله پژوهش :

میزان رضایت مندی دانشجویان مدیریت امور بانکی از اقدامات دانشگاه آزاد ايذه در مورد این رشته تا چه حد می باشد؟اولین ورودی های رشته مدیریت امور بانکی سال 84 وارد این دانشگاه شدند و تصور اکثر دانشجویان از این رشته این بود که پس از فارق التحصیلی می توانند آشنایی کاملی از بانک و عملیات بانکی داشته باشند ولی طی این چهار سال جز آشنایی با یک سری تعاریف و تاریخچه بانکداری و حساب و کتاب های دستی که می توان گفت امروزه در هیچ بانکی انجام نمی شود اطلاعات زیادی از عملیات بانکداری با کامپیوتر کسب نکرده اند.حال با طرح یک سری مساله می خواهیم متوجه شویم که آیا مشکل از اقدامات و دروس ارائه شده دانشگاه است یا عوامل دیگر. در مقطع کارشناسی واحدهای در نظر گرفته شده برای این رشته کافی و لازم نیستند و به دروسی واحد عملی اختصاص داده شده است که هیچ کاربردی برای افزایش دانش دانشجویان ندارد البته شاید به ظاهر خیلی مفید باشند که قطعا هم همین گونه است ولی وقتی نمی شود آنها را عملی برگزار نمود در نتیجه از نظر کیفی هیچ نتیجه ای ندارند. آیا این نقص بعلت کم کاری اساتید است یا برنامه ریزی نادرست برای اختصاص واحدهای عملی یا نپذیرفتن سازمان هابرای بازدید دانشجویان از آنها؟ آیا نباید بعداز چهار سال وقتی دانشجو وارد یک بانک می شود بداند هر یک از متصدیان چه عملیاتی را انجام می دهند؟ آیا بهتر نیست بجای آموزش یک سری فرمول و اعداد و ارقام یک کامپیوتر و یک ویدئو پروجکشن در کلاس های بانکداری تخصصی باشد تا اساتید بتوانند عملیاتی که در حال حاضر در بانکها انجام می شوند را تدریس نمایند ؟

• اهداف پژوهش:

الف- هدف اصلی:

بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان رشته مدیریت امور بانکی از اقدامات دانشگاه آزاد واحد ايذه

ب- اهداف فرعی:

- بررسی مشکلات دانشجویان رشته مدیریت امور بانکی

- بررسی میزان رسیدگی و آگاهی مدیران

- بررسی میزان کارایی این رشته

- بررسی کاربرد واحدهای عملی دروس حقوق

- بررسی تاثیر وجود یا عدم وجود پایان نامه در این رشته

- بررسی میزان دانش دانشجویان پس از فارغ التحصیلی

- بررسی نزدیکی یا دوری دروس ارائه شده با عملیاتی که در بانکها صورت می پذیرد

- بررسی کارایی اختیاری بودن واحد کارورزی

• سوالات یا فرضیه های پژوهش:

- آیا واحدهای درسی را که برای این رشته در نظر گرفته اند کاربردی می باشند؟

- آیا درست است که دروس حقوق را عملی و دروس تخصصی را تئوری ارائه دهند؟

- آیا دروس عملی واقعا به صورت مفید برگزار میگردند یافقط نام آنها عملی است؟

- آیا نداشتن پایان نامه در این رشته به ضرر دانشجو است یا فرقی در ارتقای سطح دانش او ندارد؟

- به نظر شما پس از فارغ التحصیلی تا چه میزان از این رشته اطلاعات کسب کرده اید؟

- به نظر شما پس از فارغ التحصیلی تا چه میزان مهارت انجام فعالیت های بانکی را دارید؟

- آیا تا به حال اساتید کلاسهای تخصصی را به گونه ای فضاسازی کرده اند که تصور کنید در پشت باجه نشسته اید و باید پاسخگوی مشتریان باشید؟

- افرادی که واحد کارورزی را گذرانده اند آیا در بانک و در طی آن دوره توانستند اطلاعات و مهارت های لازم را کسب نمایند؟

- آیا فقط گذراندن 2 واحد کارورزی آن هم به صورت اختیاری به عنوان کار عملی برای ورود به یک بانک کافی است؟

• پیشینه پژوهش:

1- ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ايذه

محقق: افسانه میرزایی زمستان 85

تحقیق فوق مبتنی بر 6 بعد کیفیت خدمات آموزشی بود که میزان و چگونگی تاثیر این عوامل بر کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ايذه مورد بررسی قرار گرفته بود . تحقیق دارای 3 فرضیه اصلی بود در مورد فرضیه اول با آزمون 6 فرضیه فرعی مشخص گردید که بین انتظارات و ادراک دانشجویان در 6 بعد ملموسات، اعتبار، اطمینان، پاسخگویی، همدلی، برنامه و مواد درسی فاصله وجود دارد. در مورد فرضیه دوم ابعاد کیفیت به ترتیب الویت بندی شده بودند و در مورد فرضیه سوم شکافهای کیفیت خدمات مشخص و الویت بندی شده بودند.

2- سنجش عملکرد آموزشی و پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ايذه با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها

محقق: محمد نجاری خیاوی بهار 87

در این تحقیق شاخص کارایی که به صورت نسبت ستاده به داده تعریف می شود به عنوان معیار عملکرد انتخاب شده بود.

• تعریف اصطلاحات و متغیرهای پژوهش:

- متغیر مستقل: اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ايذه.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
65_1052507_8796.zip21k





ویدئو آموزشی کسب درآمد میلیونی با بازاریابی فایل در وردپرس(آموزش توسط رتبه 10 فایل سل)

ویدئو آموزشی کسب درآمد میلیونی با بازاریابی فایل در وردپرس(آموزش توسط رتبه 10 فایل سل) فرمت فایل : MPG- نوع فایل (ویدئو-قابل نمایش روی کامپیوتر و رسانه های دیجیتال)   تعداد فایل ها : 3 فایل ویدیویی(3 بخش)   کیفیت فایل ها : عالی(Full Hd)   حجم فایل های ویدیویی : 230 مگابایت    توضیح محصول : این ویدئو بطور کامل بازاریابی فایل توسط وردپرس را معرفی و آموزش داده است مدرس این ویدئو مدیر فروشگاه پارس است که دارای رتبه کل 10 در فایل سل و رتبه یک فروش در ...

توضیحات بیشتر - دانلود 49,000 تومان

نظرسنجی

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست