فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی و قطعه کدهای برنامه نویسی و ویدیو های آموزشی

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

09187363847

اطلاعیه فروشگاه

توجه : به لطف خداوند متعادل و تلاش مضاعف و پشتیبانی خوب فایل سل سایت پارس هم اکنون به رتبه 12 در فایل سل دست پیدا کرده است توجه : دانشجویان و افرادی که قصد خرید دارند و ایمیل ندارند برای خرید میتوانند ایمیل مدیر فروشگاه را به آدرس moradi.infomail@gmail.com وارد کنند و با این ایمیل و شماره تلفن خودتون اقدام به خرید کنید و در صورت مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی فروشگاه در تلگرام با شماره 09398634021 ارتباط برقرار کنید

تحقیق در مورد گرايش هاي آينده در مهمانداري 11 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 11 صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

گرايش هاي آينده در مهمانداري:

انتقال به صنعت مهمانداري:

صنعت مهمانداري درميانه ي انتقال بااثر واقعي هررويه ازصنعت به خوبي سهام داران آن است.ماهيت انتقال به مهمان داري تكامل تدريجي آن ازصنعت محصول محوربه صنعت مشتري محوروحساسيت به مارك است. استراتژي محصول محور كه توليدات وسرويس هاي حمايتي درباره ي درك نيازها وخواسته هاي مشتري توسعه مي يابدمي باشد. آنگاه اين محصولات به مشتريان از طريق فروش ،بازاريابي و سيستم هاي توزيع ارائه مي شوند. درآينده جهت مشتري گرا خواهد شددرآينده گرايش به سمت مشتري گرايي دريك سطح فيزيكي بالا خواهد رفت .نيازهاي جسمي وروحي احاطه كننده وخواسته بيشتردقيقي ازمشتري هاي هدف تعريف خواهدشد. هتل ها ازاين بينش براي فروختن يك گستره ي بيشتراز توليدات وسرويس ها ازطريق نام هاي قوي طراحي شده براي متعهد ساختن مشتري براي دوره ي زندگي اش استفاده مي نمايند. اين يك اثردراماتيك برچگونگي عملكرد هاي هتل خواهدداشت: بعضي از شاخه هاي ديگر اينجا داده شده است:

*- اعمال معاملاتي زيادمثل رزروكردن ها وديگر اطلاعات كه بيشتر اتوماتيك خواهند شد.پايگاه هاي اطلاعاتي بزرگ به عنوان يك سطح مياني براي دادن هراطلاعات ممكن به مشتري ومدير هتل فعاليت مي كنند.

*-فنآوري بالاتري براي اطلاعات شخصي درست واطلاعات سريع وخدمت وجود خواهد داتشت.خود سرويس دهندگي وفنآوري هاي همراه مهمان ها را براي مواجه ي خلاقانه تر با هرسفارش سرويس با هرمشخصاتي توانمند مي سازد.

*-هتل ها به راحتي مي توانند توجه مشتري را به ساعات استراحت غروب براي تعامل با انها و درك درست نياز هاي حسي وفيزيولوژيك آنها جلب كنند .

*- كاركرد هاي حمايتي مثل حسابداري ، منابع انساني ،رزروها وغيره درمكان هايي درهرجاي دنيا متمركز خواهد شد. براي مثال يك هتل در داكوتاي جنوبي آمريكا ممكن است حسابداري ومديريت دارايي هايش در هندانجام گردد!

انعطاف پذيري سازماني براي موفقيت در يك محيط بطورثابت تغيير پذير حياتي اشت آنها بطور ومطابقت پذيري فنآوري را براي تغيير در نگرش ها مي پذيرند.براي مثال ممكن است مهمانان قهوه را درجاي سربسته بخواهند .مهمان ممكن است به هتلي برود كه فقط اينت امكان را برايش فراهم كند.

بازارهاي آينده:

چين،هندوجزايرخليج رشدمهمي را تجربه خواهند كرد. درچين وهند هم مسافرت خارجي وهم داخلي جنبش سريعي وابسته به كرايه هاي هواپيمايي پايين تر ومشتاق آشكارشدن دررده ي مياني براي سفراول وقت است . بين چين وهند بيش از 35000هتل با اتاق هاي اضافه براي دسترسي ونفوذ مشابه همچون كشورهاي بسيارپيشرفته نيازدارند.اهميت آن درموقعيت اقتصادي وبخش هاي مياني بازار مي باشد. اين بازارهاي جديد چالش هايي درسياست ومالكيت بخوبي دراستخدام آموزش ونگهداري كارمند را موجب مي گردد.آمريكا مي خواهدبه محدود كردن توريسم ،Deloitte، مهمانداري وبهبود شرايط مطالبه ي شركت كه "كل سفر و توريسم صرف شده درآمريكا ،چه داخلي و چه خارجي بيش از حد پيش بيني شده بود" كه از830بيليون دلار به 6/1تريليون دلار در2015برسد.براي رشدخاص در پايان بازار اتاق لوكس بايد محل زندگي باشد.درصد جمعيت سني 65وبالاي آن دراروپابطوربرنامه ريزي شده اي از15درصد در سال 2000به در2015تات 25درصدبرسد.بازاري كه دراروپا در آن كودكان با فرياد اجناسي را مي فروشند درآمد كلاني در آن قابل عرضه است.آنها بيشترانتظاردارندكه عمري طولاني تر ،فعاليتي بيشتر،مسافرتهاي زيادتروآرزوي تجاربي درهردوزمينه ي فرهنگي وگردشگري داشته باشند.

خصوصيات آينده:

درآينده تنها خيلي بزرگ وخيلي كوچك باقي مي مانند.يك مكان بزرگ باهرخصوصيات بزرگ داراي تسهيلات ياحفظ هتل با تجهيزات كوچك يك بازار تورفته ي كوچك رادارد. هتل هاي داراي اندازه ي كوچك با هتل هاي زنجيره اي آرم تجاري دار مثل شرايتون هاليدي و راماداي و .... بلعيده مي شوند.درحاليكه"مكان"به تقدم خود درانتخاب يك هتل توسط مسافر درآينده ادامه مي دهد"آرم تجاري"درسطح بعدي خواهدبود.مشتري ها انتظار دارند كه نام تجاري هرمعامله با سازمان بيش توقف و پس از توقف را راپوشش دهد. اگرآنها درمجاز بودن مارك تجاري شان مداومت داشته باشندهتل ها تعهد مشتري را به دست مي آورند. بيشتر وبيشتر هتل ها به آنها نمايندگي خواهند دادوآن احتمالا مشابه با اين امر است كه يك مارك تجاري جديد باپيشنهادهاي جديدمثل"هتل هاي سبز " (همچنان كه تصوير نشان مي دهد)يا هتل "HI-TECH" مي خواهند نياز هاي نسل جديد را ببينند.مجموعه هاي بزرگ فشار خصوصيت بزرگ جوامع خود محتوا را مي سازند.خصوصيات بزرگ شامل موارد زير است :

يك هتل با يك بار وكافي شاپ

يك مجموعه ي تجاري و گردمشگري كه اداراتش رااجاره مي دهد. مردمي كه اداراتش را اجاره مي كنند آنرابراي كتابخانه هاي هتل درمجموعه ها بااطمينان بيشتري مي يابند. آن زمان هاي مسافرت را براي ملاقات كنندگان بخوبي انعطاف پذير براي مثال در زمانهاي ملاقات مي سازد .دارندگان ادارات احتمالا بيشتر تمايل دارند كه دراجاره ي اتاق هاي هتل نسبت ديگرافراد جامعه تخفيف هايي بگيرند. يك مغازه ي داراي جاي تفريحي براي طراحي كننده ي آن وسالن غذاخوري به خود خواهد باليد. مردم ساكن در هتل براي انجام خريد مجبور به سفر به شهرنيستند.

بانمايش آخرين فيلم ها درتئاترهاي چندگانه ي داراي مارك تجاري شناسايي مي گردند.

آپارتمان هاي مبله شده گسترده ويا آپارتمانهايي براي مالك وبخش متعاقب مشتري هاي مركز خريدوآنهايي كه به جاهاي ديگر مقيم خواهند شد.

نواحي تفريحي مثل اسكي درون سالن ،اسكيت روي يخ ،پارك هاي آبي ،حيات وحش و....

پرستارهاي بچه براي نوزادان درطي خريد پدران ومادران كه

رستوران هاي فرانشيز شده ي با كيفيت شامل كلوب هاي شبانه با نمايش هاي زنده ي خوب ،رستوران هاي غذاي سريع ورستوران هاي اختصاصي

مركز ومجمعي براي ميزباني قراردادهاي بزرگ با آلات صدا،تسهيلات پروجكشن و نورپردازي

كلينيك براي اقدام فوري پزشكي

استخرهاي باسايز المپيك براي شنا در بهار

مراكز ژيمناستيك و يوگا

كنترل شناسايي بي سيم براي اشخاص مقيم وكارمندان براي خصوصيت دردهمه جا در دسترس بودن

مراجعه به خصوصيات:

مراجعه توسط شركت هاي هتل خاص مال خود نخواهدشد اما توسط شركت هاي واقعا صاحب آن كه مديريت كلوب را با عملكرد هاي مراجعه مرتب خواهند كرد انجام مي گردد.مراجعات لزوما در يك مكان تيمي با زيبايي آن نيست امادريك مكاني كه زمين ارزان ودردسترس است انجام مي گرددآنها مراجعات به جوامع را با همه ي سازگاري ها براي زندگي سطح بالابرخواهند گرداند.مردم به سوي خريد ازاين جوامع با ويلاها يا آْپارتمان هاي شان دريك مالكيت مشترك است خواهند آمد. مالكان به مديريت بازگرداني اجازه ي اجاره ي توافقي آنها را مثل يك هتل برپايه ي كوتاه يا بلندمدت خواهند داد.

مجموعه ي بازگرداني داراي خصموصيات زير است:

1-تقريبا 500تا5000ويلا يا ساختمان مشاع دارد.

2-يك پيست مسابقه ي گلف دارد.

3-هصطبلي براي اسبها


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file247_1311285_8750.zip21.3k





ویدئو آموزشی کسب درآمد میلیونی با بازاریابی فایل در وردپرس(آموزش توسط رتبه 10 فایل سل)

ویدئو آموزشی کسب درآمد میلیونی با بازاریابی فایل در وردپرس(آموزش توسط رتبه 10 فایل سل) فرمت فایل : MPG- نوع فایل (ویدئو-قابل نمایش روی کامپیوتر و رسانه های دیجیتال)   تعداد فایل ها : 3 فایل ویدیویی(3 بخش)   کیفیت فایل ها : عالی(Full Hd)   حجم فایل های ویدیویی : 230 مگابایت    توضیح محصول : این ویدئو بطور کامل بازاریابی فایل توسط وردپرس را معرفی و آموزش داده است مدرس این ویدئو مدیر فروشگاه پارس است که دارای رتبه کل 10 در فایل سل و رتبه یک فروش در ...

توضیحات بیشتر - دانلود 49,000 تومان

نظرسنجی

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست