فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی و قطعه کدهای برنامه نویسی و ویدیو های آموزشی

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

اطلاعیه فروشگاه

توجه : به لطف خداوند متعادل و تلاش مضاعف و پشتیبانی خوب فایل سل سایت پارس هم اکنون به رتبه 12 در فایل سل دست پیدا کرده است توجه : دانشجویان و افرادی که قصد خرید دارند و ایمیل ندارند برای خرید میتوانند ایمیل مدیر فروشگاه را به آدرس moradi.infomail@gmail.com وارد کنند و با این ایمیل و شماره تلفن خودتون اقدام به خرید کنید و در صورت مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی فروشگاه در تلگرام با شماره 09398634021 ارتباط برقرار کنید

تحقیق در مورد تاريخچه بانك ملت

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 3 صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

بانك ملت در يك نگاه

تاريخچه بانك – بانك ملت به موجب مصوبه مورخ 29/9/58 مجمع عمومي بانك‌ها و با اجازه حاصل از ماده 17 لايحه قانوني اداره امور بانك‌ها از ادغام 10 بانك خصوصي قبل از انقلاب، تهران، داريوش، پارس، اعتبارات تعاوني و توزيع، ايران و عرب، بين‌المللي ايران، عمران، بيمه ايران، تجارت خارجي ايران و فرهنگيان تشكيل شد.

 

به اين ترتيب براساس طرح ادغام بانك‌ها، كليه سرمايه‌ها، دارايي‌ها، تعهدات، نيروي انساني و واحدهاي متعلق به بانك‌هاي يادشده به بانك ملت منتقل گرديد و از آن زمان، بانك ملت به موجب اساسنامه مصوب 10/2/1359 با هدف ارائه خدمات بانكي و تسهيل امور بازرگاني داخلي و خارجي و فعاليت در رشته‌هاي توليدي در جهت خدمت به اقتصاد كشور با سرمايه اوليه 5/33ميليارد ريال و 13هزار و 680نفر پرسنل و يك هزار و 225واحد بانكي در سطح كشور آغاز به فعاليت كرد.چشم‌انداز و ماموريت بانك- تبديل شدن به يك بانك پيشگام ايراني به منظور:- ارائه خدمات مطلوب تجاري در بازار پول- ايجاد ارزش‌هاي منحصر‌به‌فرد براي مشتريان- ارائه خدمات موثر به جامعه- تسهيل فعاليت‌هاي اقتصادي اعم از تجاري، صنعتي و كشاورزياستراتژي بانك‌ها- توسعه تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات- مديريت روابط مشتريان- بهبود كيفيت خدمات- توسعه منابع انساني- بهبود شاخص‌هاي عملكرداهداف بانك- افزايش سرعت ارائه خدمات بانكي- دسترسي مشتريان به خدمات بانكي Online- گرايش به سوي بانكداري الكترونيكي و استفاده بهينه از نيروي انساني- پاسخگويي به نيازهاي جديد مشتريان- ارائه خدمات و محصولات جديد- توسعه خطوط و زيرساخت‌هاي IT- شناسايي و جذب مشتريان كليدي- تسهيل دسترسي مشتريان به خدمات بانكي- تكريم ارباب رجوع و مشتري‌مداري- استانداردسازي ارائه خدمات- تمركززدايي و تفويض اختيار در جهت تسريع ارائه خدمات- ارزيابي عملكرد و كنترل استراتژيك فعاليت‌هاي كليدي- بهبود روش‌هاي جذب و نگهداري منابع انساني در جهت افزايش ميزان رضايت مشتريان اصلاح تركيب تحصيلات نيروي انساني- آموزش، بهسازي و توانمندسازي نيروي انساني- افزايش ميزان مشاركت كاركنان بانك در تصميم‌گيري از طريق پياده‌سازي سيستم پيشنهادها و نظام مشاركت- نهادينه‌سازي و گسترش ديدگاه علمي در بانك از طريق توسعه و تعميق فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي- مديريت بهينه تركيب سپرده‌هاي مشتريان- بهينه‌سازي پرتفوي مصارف- بهبود نرخ‌هاي سرانه جذب منابع براساس كاركنان و شعب- افزايش سودآوري و امكان پرداخت سود قطعي به سپرده‌ها- گسترش سطح ارائه خدمات ارزي و ضمانتنامهنمودار مقايسه‌اي سهم درصد چهار سپرده اصلي بانك ملت از مجموع چهار سپرده اصلي بانك‌هاي تجاري طي سال‌هاي 1376، 1380، 1384 و 1385نمودار سرانه كاركنان بانك ملت در جذب چهار سپرده اصلي طي ماه‌هاي 1385-1380مشاركت در طرح‌ها و پروژه‌هاي ملي- طرح ملي خريد نقدي گندم از كشاورزان- طرح جمع‌آوري و تعويض خودروهاي فرسوده- همكاري با صندوق مهر امام رضا (ع)- طرح تاسيس مركز توسعه كارآفريني نخبگان – شعبه دانشگاه صنعتي شريف- طرح خريد نقدي برنج پرمحصول از كشاورزان (شاليكاران)- طرح خريد نقدي چغندر قند از كشاورزان- فروش آرد خبازي به صورت الكترونيكموفقيت‌هاي بانك ملت- تقدير وزير امور اقتصادي و دارايي از عملكرد موفقت‌آميز بانك ملت در سال 1384- بانك ملت موفق به احراز جايگاه نخست بانك‌هاي ايران در سال 2006 شد و نشريه يوروماني در مراسمي كه در اواخر خردادماه سال 1385 در كشور قطر برگزار كرد از بانك ملت تقدير به عمل آورد.- تقدير رياست‌جمهوري پيشين از عملكرد بانك ملت در راستاي تحقق بانكداري الكترونيك- تقدير وزير امور اقتصادي و دارايي دولت پيشين از بانك ملت به دليل كسب مقام برتر در طرح ارزيابي عملكرد بانك‌هاي دولتي كشور- تقدير نشريه Bankers از بانك ملت به دليل احراز رتبه نخست بانك‌هاي ايران در سال 2000- موفقيت اداره‌كل اعتبارات بانك در كسب گواهينامه ISO9001:2000 در سال 2005- تقدير نشريه Bankers از بانك ملت به دليل احراز رتبه نخست بانك‌هاي ايران در سال 2002- تقدير وزير بازرگاني دولت پيشين از بانك ملت به دليل كسب مقام برتر در ميان كليه بانك‌هاي تجاري كشور  

 

 

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file272_1455392_4085.zip114.1k





نظرسنجی

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست