فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی و قطعه کدهای برنامه نویسی و ویدیو های آموزشی

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

09187363847

اطلاعیه فروشگاه

توجه : به لطف خداوند متعادل و تلاش مضاعف و پشتیبانی خوب فایل سل سایت پارس هم اکنون به رتبه 12 در فایل سل دست پیدا کرده است توجه : دانشجویان و افرادی که قصد خرید دارند و ایمیل ندارند برای خرید میتوانند ایمیل مدیر فروشگاه را به آدرس moradi.infomail@gmail.com وارد کنند و با این ایمیل و شماره تلفن خودتون اقدام به خرید کنید و در صورت مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی فروشگاه در تلگرام با شماره 09398634021 ارتباط برقرار کنید

سوالات تحقيقات بازاريابي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 56 صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

سوالات تحقيقات بازاريابي

1-آشنایی با تحقیق بازاریابی:شیوه ی تحقیق علمی و تعریف مسئله

چند گزینه ای و صحیح یا غلط

1-فرآیند بازاریابی همه ی موارد زیر را شامل است به جز:

الف- محصول

ب-تولید

ج- قیمت گذاری

د- توزیع

ه- تبلیغ

2-مسئله تحقیق به چه منظوری تعیین می شود؟

الف-کمک به شناخت مسائلی که در ظاهر دیده نمی شوند اما وجود دارند یا امکان دارد در آینده وجود داشته باشد.

ب-پیشرفت بخش های محرز و شفاف بازاریابی

ج-کمک به حل مسائل خاص تحقیق

د-برقراری روندی برای توسعه طرح تحقیقاتی اولیه

3-کدام یک از مسائل فهرست شده در زیر با استفاده از تحقیق حل مسئله هدایت می شود؟

الف- نیاز به درک پتانسیل بازار

ب-نیاز به درک گرایش های فرهنگی متداول

ج-نیاز به درک تغییرات رفتار مشتری

د-نیاز به تعیین مکان مناسب برای بازارهای فروش

4-هر پروژه ی تحقیقی بازاریابی در مفهوم خودش منحصر به فرد است:

الف- صحیح

ب- غلط

5-مدیران بازاریابی به دلایل مختلف نیازمند اطلاعاتی از تحقیقات بازاریابی هستند.کدام یک از موارد زیر جزء این دلایل است؟

الف- مواجهه بیشتر شرکت ها با رقابت های بین المللی

ب- تقاضای بالای مشتریان به طوری که پیوسته درخواست محصولات جدیدتر و خدمات تمام وقت را دارند.

ج-مدیران به دلیل طبقه بندی در سلسله مراتب در حال دور شدن از مشتریان هستند.

د- همه ی موارد

6- در مقابل محققان بازاریابی٬مدیران تصمیم گیرنده بیشتر تمرکز می کنند روی:

الف-تحلیل علمی و فنی پدیده ی در حال ظهور

ب-عملکرد بازار

ج- تحقیق فعال حرفه ای

د- تحقیق استراتژیک و طولانی مدت در بازار(محل فروش)

7-یک پروژه تحقیقی می تواند هم تعیین و تشخیص مسئله و هم تحقیق به منظور حل مسئله را در بر داشته باشد.

الف- صحیح

ب- غلط

8- برای تبدیل یک بحران مدیریتی به به یک پرسش تحقیقی ، مدیران و محققان باید روی چه چیزی تمرکز کنند؟

الف- محیط تصمیم گیری

ب- مسیرهای عملکردی پیشنهادی

ج- اهداف تصمیم گیرنده ها

د- نتایج عملکردهای پیشنهادی

ه- هیچکدام

و- همه ی موارد

9-هدایت تحقیقات بازاریابی موفقیت را تضمین می کند:

الف- صحیح

ب- غلط

10- تحقیقات بازاریابی می تواند در تصمیم گذاری ها کمک کننده باشد.

الف- صحیح

ب- غلط

سوالات ارزیابی

1-تشخیص مسئله و تحقیق حل مسئله را با ذکر جزئیات توصیف کنید. آیا این دو نوع تحقیق با هم مرتبط اند؟

2-محدودیت تحقیق های بازاریابی کدامند.

3-فرآیند تحقیقات بازاریابی را با ذکر جزئیات توصیف کنید.

4- هنگام تبدیل بحران مدیریتی به پرسش های تحقیقی چه مسائلی باید در نظر گرفته شود و چرا؟

پاسخ سوالات فصل 1

چند گزینه ای و صحیح و غلط

1-ب

2-الف

3-د

4-الف

5-د

6-ب

7-الف

8-ب

9-ب

10-الف


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file4_1566324_7441.zip48.7k





ویدئو آموزشی کسب درآمد میلیونی با بازاریابی فایل در وردپرس(آموزش توسط رتبه 10 فایل سل)

ویدئو آموزشی کسب درآمد میلیونی با بازاریابی فایل در وردپرس(آموزش توسط رتبه 10 فایل سل) فرمت فایل : MPG- نوع فایل (ویدئو-قابل نمایش روی کامپیوتر و رسانه های دیجیتال)   تعداد فایل ها : 3 فایل ویدیویی(3 بخش)   کیفیت فایل ها : عالی(Full Hd)   حجم فایل های ویدیویی : 230 مگابایت    توضیح محصول : این ویدئو بطور کامل بازاریابی فایل توسط وردپرس را معرفی و آموزش داده است مدرس این ویدئو مدیر فروشگاه پارس است که دارای رتبه کل 10 در فایل سل و رتبه یک فروش در ...

توضیحات بیشتر - دانلود 49,000 تومان

نظرسنجی

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست