فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی و قطعه کدهای برنامه نویسی و ویدیو های آموزشی

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

اطلاعیه فروشگاه

توجه : به لطف خداوند متعادل و تلاش مضاعف و پشتیبانی خوب فایل سل سایت پارس هم اکنون به رتبه 1 در فایل سل دست پیدا کرده است توجه : دانشجویان و افرادی که قصد خرید دارند و ایمیل ندارند برای خرید میتوانند ایمیل مدیر فروشگاه را به آدرس moradi.infomail@gmail.com وارد کنند و با این ایمیل و شماره تلفن خودتون اقدام به خرید کنید و در صورت مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی فروشگاه در تلگرام با شماره 09398634021 ارتباط برقرار کنید

سوالات تحقيقات بازاريابي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 56 صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

سوالات تحقيقات بازاريابي

1-آشنایی با تحقیق بازاریابی:شیوه ی تحقیق علمی و تعریف مسئله

چند گزینه ای و صحیح یا غلط

1-فرآیند بازاریابی همه ی موارد زیر را شامل است به جز:

الف- محصول

ب-تولید

ج- قیمت گذاری

د- توزیع

ه- تبلیغ

2-مسئله تحقیق به چه منظوری تعیین می شود؟

الف-کمک به شناخت مسائلی که در ظاهر دیده نمی شوند اما وجود دارند یا امکان دارد در آینده وجود داشته باشد.

ب-پیشرفت بخش های محرز و شفاف بازاریابی

ج-کمک به حل مسائل خاص تحقیق

د-برقراری روندی برای توسعه طرح تحقیقاتی اولیه

3-کدام یک از مسائل فهرست شده در زیر با استفاده از تحقیق حل مسئله هدایت می شود؟

الف- نیاز به درک پتانسیل بازار

ب-نیاز به درک گرایش های فرهنگی متداول

ج-نیاز به درک تغییرات رفتار مشتری

د-نیاز به تعیین مکان مناسب برای بازارهای فروش

4-هر پروژه ی تحقیقی بازاریابی در مفهوم خودش منحصر به فرد است:

الف- صحیح

ب- غلط

5-مدیران بازاریابی به دلایل مختلف نیازمند اطلاعاتی از تحقیقات بازاریابی هستند.کدام یک از موارد زیر جزء این دلایل است؟

الف- مواجهه بیشتر شرکت ها با رقابت های بین المللی

ب- تقاضای بالای مشتریان به طوری که پیوسته درخواست محصولات جدیدتر و خدمات تمام وقت را دارند.

ج-مدیران به دلیل طبقه بندی در سلسله مراتب در حال دور شدن از مشتریان هستند.

د- همه ی موارد

6- در مقابل محققان بازاریابی٬مدیران تصمیم گیرنده بیشتر تمرکز می کنند روی:

الف-تحلیل علمی و فنی پدیده ی در حال ظهور

ب-عملکرد بازار

ج- تحقیق فعال حرفه ای

د- تحقیق استراتژیک و طولانی مدت در بازار(محل فروش)

7-یک پروژه تحقیقی می تواند هم تعیین و تشخیص مسئله و هم تحقیق به منظور حل مسئله را در بر داشته باشد.

الف- صحیح

ب- غلط

8- برای تبدیل یک بحران مدیریتی به به یک پرسش تحقیقی ، مدیران و محققان باید روی چه چیزی تمرکز کنند؟

الف- محیط تصمیم گیری

ب- مسیرهای عملکردی پیشنهادی

ج- اهداف تصمیم گیرنده ها

د- نتایج عملکردهای پیشنهادی

ه- هیچکدام

و- همه ی موارد

9-هدایت تحقیقات بازاریابی موفقیت را تضمین می کند:

الف- صحیح

ب- غلط

10- تحقیقات بازاریابی می تواند در تصمیم گذاری ها کمک کننده باشد.

الف- صحیح

ب- غلط

سوالات ارزیابی

1-تشخیص مسئله و تحقیق حل مسئله را با ذکر جزئیات توصیف کنید. آیا این دو نوع تحقیق با هم مرتبط اند؟

2-محدودیت تحقیق های بازاریابی کدامند.

3-فرآیند تحقیقات بازاریابی را با ذکر جزئیات توصیف کنید.

4- هنگام تبدیل بحران مدیریتی به پرسش های تحقیقی چه مسائلی باید در نظر گرفته شود و چرا؟

پاسخ سوالات فصل 1

چند گزینه ای و صحیح و غلط

1-ب

2-الف

3-د

4-الف

5-د

6-ب

7-الف

8-ب

9-ب

10-الف


اشتراک بگذارید:

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file4_1566324_7441.zip48.7k





نظرسنجی

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست