فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی و قطعه کدهای برنامه نویسی و ویدیو های آموزشی

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

09187363847

اطلاعیه فروشگاه

توجه : به لطف خداوند متعادل و تلاش مضاعف و پشتیبانی خوب فایل سل سایت پارس هم اکنون به رتبه 12 در فایل سل دست پیدا کرده است توجه : دانشجویان و افرادی که قصد خرید دارند و ایمیل ندارند برای خرید میتوانند ایمیل مدیر فروشگاه را به آدرس moradi.infomail@gmail.com وارد کنند و با این ایمیل و شماره تلفن خودتون اقدام به خرید کنید و در صورت مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی فروشگاه در تلگرام با شماره 09398634021 ارتباط برقرار کنید

گزارش تخصصی درس املا با موضوع برطرف کردن ضعف املای دانش آموزان با استفاده از راه های خلاقانه

گزارش تخصصی درس املا با موضوع برطرف کردن ضعف املای دانش آموزان با استفاده از راه های خلاقانه

فرمت فایل : word  (گزارش تخصصی) تعداد صفحات 29 صفحه

 

 

بخشی از متن گزارش :

فهرست مطالب

مقدمه.......................................................................................................................................... 4

 

بیان مسأله................................................................................................................................... 5

 

اهداف گزارش............................................................................................................................. 6

 

ارزیابی از وضع موجود.............................................................................................................. 7

 

گرد آوری اطلاعات..................................................................................................................... 7

 

الف) شاخصهای کیفی وضع موجود............................................................................................. 7

 

ب) شاخصهای کمّی وضع موجود................................................................................................ 9

 

موانع موجود در یادگیری املا......................................................................................................9

 

بررسی علل غلط نویسی دانش آموزان......................................................................................... 9

 

جمع آوری دادهها........................................................................................................................ 9

 

ب)نظرسنجی از دانش آموزان................................................................................................... 11

 

ج) مشاهده................................................................................................................................. 12

 

تجزیه و تحلیل دادهها................................................................................................................ 12

 

پیشینه........................................................................................................................................ 13

 

الف) مبانی نظری:.................................................................................................................... 13

 

ب) پیشینه ی عملی:.................................................................................................................. 15

 

ارایه ی راهحل های پیشنهادی................................................................................................... 17


 

 

الف ـ روشهای تقویت حافظه ی دیداری...................................................................................... 17

 

ب ـ روشهای ابتکاری در جهت تقویت حافظه ی دیداری............................................................ 19

 

ج ـ روشهای تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان ضعیف در املا................................................ 21

 

انتخاب راهحل ها..................................................................................................................... . 22

 

ارزیابی و اعتبار بخشی به راه حل ها........................................................................................ 22

 

ارزیابی بعد از اجرای راه حل ها............................................................................................... 23

 

الف) شاخصهای کیفی وضع مطلوب.......................................................................................... 23

 

مقایشه با شاخص....................................................................................................................... 24

 

نقاط ضعف................................................................................................................................ 24

 

نقاط قوت................................................................................................................................... 25

 

نتیجه گیری............................................................................................................................... 25

 

پیشنهاد و راهکارها................................................................................................................... 27

 

فهرست منابع............................................................................................................................ 28

 

مقدمه

همه ی ما دوران تحصیل و مدرسهی خود را خوب به یاد داریم. کلاسهای پرجمعیّتی که هر نیمکت با زحمت سه دانش آموز را در خود جای میداد. زمانی که زنگ املا فرا میرسید، معلم میگفت: بچّه»ها! نفرات وسط هر نیمکت بیرون بیایند و روی زمین بنشینندبچًه.هایی هم که در نیمکت نشسته اند، کیف هایشان را روی نیمکت بگذارند. سرمیزیها سر میز. ته میزیها هم تهمیز« کوهی از کیف بر روی میزها قرار میگرفت تا مبادا دانش آموزی سرخود را حرکت دهد و چشمش به املای دیگری بیفتد. سپس معلم با حالت دستوری و کلمه به کلمه، متن املا را میخواند.

 

هنوز هم با گذشت سالها،حتی با تغییر کتابهای درسی، باز هم شاهد برگزاری چنین املاهایی در کلاس درس هستیم. این موضوع باعث تعجّب است که با وجود این همه تغییرات، باز هم به شکل سنتی به دانش آموزان املا میگوییم؟ آیاواقعا روش دیگری برای گفتن املا وجود ندارد؟ چرا سعی نمیکنیم در درس املا به شیوه هایی نو وجذاب هم توجّهی داشته باشیم؟اصلا چرا روشهای سنتی را کنار نمیگذاریم؟ مگر نه این است که ما بایستی این نونهالان باغ مدرسه را برای روزگاری جز روزگار خود تعلیم دهیم و تربیت کنیم.آیا تاکنون از خود آنان پرسیدهایم تا چه اندازه به این روشها علاقهمند هستند؟

 

چرا زنگ املا در برخی مدارس به زنگی خشک و بیروح تبدیل میشود و هزاران چرا و دریغ دیگر! آیا فکر نمیکنید که دیگر زمان آن رسیده است که باور و نگاهمان را نسبت به درس املا تغییر دهیم؟ دانش آموزانمان را باور کنیم؟ به فکر شکوفایی خلاقیّت آنان باشیم و از املا گفتن سنتی بپرهیزیم و آنها را از این گرداب توالی و تکرار برهانیم؟


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file17_1777227_1989.zip168.8k





ویدئو آموزشی کسب درآمد میلیونی با بازاریابی فایل در وردپرس(آموزش توسط رتبه 10 فایل سل)

ویدئو آموزشی کسب درآمد میلیونی با بازاریابی فایل در وردپرس(آموزش توسط رتبه 10 فایل سل) فرمت فایل : MPG- نوع فایل (ویدئو-قابل نمایش روی کامپیوتر و رسانه های دیجیتال)   تعداد فایل ها : 3 فایل ویدیویی(3 بخش)   کیفیت فایل ها : عالی(Full Hd)   حجم فایل های ویدیویی : 230 مگابایت    توضیح محصول : این ویدئو بطور کامل بازاریابی فایل توسط وردپرس را معرفی و آموزش داده است مدرس این ویدئو مدیر فروشگاه پارس است که دارای رتبه کل 10 در فایل سل و رتبه یک فروش در ...

توضیحات بیشتر - دانلود 49,000 تومان

نظرسنجی

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست