فروشگاه تخصصی فروش فایل ها و تحقیقات دانشجویی و قطعه کدهای برنامه نویسی و ویدیو های آموزشی

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

اطلاعیه فروشگاه

توجه : به لطف خداوند متعادل و تلاش مضاعف و پشتیبانی خوب فایل سل سایت پارس هم اکنون به رتبه 10 در فایل سل دست پیدا کرده است توجه : دانشجویان و افرادی که قصد خرید دارند و ایمیل ندارند برای خرید میتوانند ایمیل مدیر فروشگاه را به آدرس moradi.infomail@gmail.com وارد کنند و با این ایمیل و شماره تلفن خودتون اقدام به خرید کنید و در صورت مشکل میتوانید با شماره پشتیبانی فروشگاه در تلگرام با شماره 09398634021 ارتباط برقرار کنید

تحقیق درباره ارزيابي شركت هدف بعنوان مأخذي براي قيمت خريد

تحقیق درباره ارزيابي شركت هدف بعنوان مأخذي براي قيمت خريد

فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 45 صفحه

 

 

 

 

 

ارزيابي شركت هدف بعنوان مأخذي براي قيمت خريد :

ارزشگذاري شركت هدف يكي از بخش هاي اساسي فرايند ادغام به شمار مي رود . يك قرارداد كه از ديدگاه تجاري خوشايند است ممكن است كه از نقطه نظر مالي اگر خريدار قيمت زيادي براي خريد بپردازد ناخوشايند به نظر آيد . ارزيابي دقيق ملاحظات غير مالي يك ادغام بالقوه و تجزيه و تحليل صورت هي مالي شركت هدف به همراه تعديلات مورد نياز ، پايه اي براي مذاكره به منظور قيمت كذاري دارائي يا سهام شركت هدف به دست مي دهد . زماني كه سهام شركت هدف فهرست مي شود ، ؟؟؟؟ قيمت براي خريد چنين شركتي معمولاً بزرگتر از قيمت بازار بورس يا خارج بورس مي باشد . وظيفه مهم شركت در اين موقعيت اين است كه از طريق ارزيابي دقيق ، بررسي كند كه آيا ارزش بازار واقعي است و چه صرفي بايد پرداخت شود تا سهامداران را ترغيب كند تا سهام خود را در مقابل پول نقد يا سهام خريدار مبادله كنند . براي سهامداران قيمت نشاندهنده ارزش شركت است و هر پيشنهادي كه از نظر آنان كمتر از قيمت بازار باشد مردود به حساب مي آيد . مشاهده شده كه از نظر مديران شركت خريدار قيمت بازار سهام يك شركت هدف بيشتر از مقدار واقعي مي باشد و دليل آن هم كاربرد مختلف اصول پذيرفته شده حسابداري بود در موقعيت ديگر قيمت واقعي شركت هدف بيشتر از قيمت بازار برآورد شده بود پس لزوماً ارزشي كه توسط بازار تثبيت مي شود مساوي ارزش واقعي شركت نمي باشد . اگر نتيجه گيري شود كه ارزش بازار معقولانه است مقدار صرف در نتيجه مذاكره تعيين مي شود . در اين مواقع هدف از تجريه و تحليل ارزيابي اين است كه يك دستورالعمل منظمي براي رسيدن به قيمت مطلوب و معقول پيش روي مديران قرار دهد . اگر خريدار قيمت كمي را پيشنهاد كند هدف در برابر آن مقاومت مي كند .

اگر قيمت بسيار بالايي باشد صرف پرداخت شده ممكن است هرگز توسط سينرجي ايجاد شده بعد از ادغام داده نشود .

ادغام ارزش را افزايش مي دهد كه ارزش شركت حاصل بزرگتر از جمع ارزش قبل از ادغام شركت هاي مستقل باشد :


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
arzyabi_772842_6544.zip72.5k





ویدئو آموزشی کسب درآمد میلیونی با بازاریابی فایل در وردپرس(آموزش توسط رتبه 10 فایل سل)

ویدئو آموزشی کسب درآمد میلیونی با بازاریابی فایل در وردپرس(آموزش توسط رتبه 10 فایل سل) فرمت فایل : MPG- نوع فایل (ویدئو-قابل نمایش روی کامپیوتر و رسانه های دیجیتال)   تعداد فایل ها : 3 فایل ویدیویی(3 بخش)   کیفیت فایل ها : عالی(Full Hd)   حجم فایل های ویدیویی : 230 مگابایت    توضیح محصول : این ویدئو بطور کامل بازاریابی فایل توسط وردپرس را معرفی و آموزش داده است مدرس این ویدئو مدیر فروشگاه پارس است که دارای رتبه کل 10 در فایل سل و رتبه یک فروش در ...

توضیحات بیشتر - دانلود 49,000 تومان

نظرسنجی

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست